Saturday, 28 August 2010

serunding hunting, x jadik beli kuih :)

well, pagi tadi my mother called ckp x payah beli kuih2 raye...
i was like, btol ke???
she said, yeah, dia akan pergi carik sendiri...
ala2 mak ni, saje je ckp cam tu, dia khuatir kuih yg i beli x sedap..
hahah....
well, she is my mother, she know what the best for herself and others...
thats the power of a mother :)

so, i was thinking to cancel off my outing wif eqa, and yeah, guess what, she reminds me bout SERUNDING.....
oh yeahhh....
satu mknn tradisi org malaysia am nye, ( tradisi ke? im not sure bout it) yg menjadi santapan i can say akan ade dihidangkan ketika eid fitri...
huhu...
it just an opinion ek...

anyway, i would love to carik serunding daging...
serunding ayam ok gak but ok lar...
serunding pusuk aka serunding ikan bilis i x dapat makan, i ade allergy...
may be pencarian serunding akan d buat sebelum eqa balik to our hometown :)
not may be, for SURREEE.....
hehe... :p


p/s: actually, i pun not sure mane nak dapat serunding yg sedap dan enak, i follow eqa je... hahha :)

No comments:

Post a Comment